Technische bedrijven zitten vaak zo dicht op en diep in hun producten, dat ze moeite hebben dit goed en veel te verkopen.

Met een bewezen aanpak helpen we directies en managers naar betere marges en méér rust in de organisatie.

Top 4 waarom bedrijven falen

 

  1. Keuzes worden gebaseerd op aannames
  2. De verkeerde doelstellingen worden geformuleerd
  3. Er wordt gekozen voor een kopieerbare marktbewerking
  4. De organisatie heeft een verkeerde focus

Strategiesessies

Het is onze missie om technische bedrijven een krachtiger imago te geven. Qua producten en diensten zijn het prachtige bedrijven, maar dit zie je meestal niet terug in de communicatie en activiteiten.

Daarom bieden we regelmatig een persoonlijke strategiesessie aan directies en managers verkoop. Zo’n sessie is de meest eenvoudige manier om te bepalen op welke manier je organisatie de juiste keuzes en focus kan ontwikkelen. Wil je uitgenodigd worden voor zo’n sessie?

Help ik Groei

Je wilt gecontroleerd groeien, zonder dat je je zorgen hoeft te maken hoe je het nu weer uitgevoerd moet krijgen en hoe je je team kunt inspireren tot het zetten van de benodigde acties. Twee keer per jaar organiseren we een workshop waarin je leert hoe je efficiënter werkt met je team en tijd overhoudt voor je topprioriteiten.

Mensen die doelstellingen niet kunnen garanderen, weten niet hoe dat moet.

Verkoop voor technische bedrijven

Video

Eerst verkoper en dan techneut?

Is een techneut nou in eerste instantie een verkoper, of is een verkoper in eerste instantie een techneut? Veel bedrijven waar wij mee werken bestaan uit een management, een verkoopafdeling, een servicesafdeling en dan uiteindelijk de administratie. En vaak wordt de...

Verkoopteam verder ontwikkelen

Het eerste waar wij mee te maken hebben op het moment dat we met een verkoopteam aan de slag gaan om dingen anders te gaan doen is eigenlijk een beetje een gevoel van ‘hoezo’?? doen we het dan nu niet goed?’.

Lees meer

Een adressenbestand: drama of noodzaak?

Een adressenbestand, actueel en interactief: wat een drama is dat? Waarom zou je eigenlijk als organisatie een adressenbestand bij willen houden? Is dat met al die social media nog wel nodig? Wat kost het bijhouden van een bestand en is dat het wel waard?

Lees meer

Pin It on Pinterest