In gesprek met je nieuwe klant zónder te leuren en sleuren
EN MAAK MEER AFSPRAKEN
Als je niet wekelijks in gesprek bent met nieuwe klanten, komt de continuïteit van je organisatie in gevaar.
HOE KOM JE BIJ ZE BINNEN?
Wij brengen onze klanten wekelijks met leads in contact
LEads via je beurs
“Het was wel rustig, maar het was mooi weer…”
“Mensen moeten weer wennen om weer naar een beurs te gaan…”
“Ik heb een stapel visitekaartjes…”
Aanwezigheid op de beurs vergt een hoog budget en veel tijd. Dan is het noodzakelijk dat een goed resultaat wordt behaald.
Je begint maanden van de tevoren met de ontwikkeling van je beursstand, maar niet met de ontwikkeling van je leads?
Het is ons doel dat je een beurs ontspannen beurs hebt. Waarbij je bezoekers niet naar binnen hoeft te sleuren, maar dat ze je willen bezoeken.
“Voorgaande jaren stonden we in het gangpad om onze prospects aan te spreken. Nu kwamen ze naar ons toe. Daardoor werd het een leuke en ontspannen beurs.
Uiteindelijk hadden we véél meer HOTleads dan de normaal geplande leads. Deze mensen benadrukten dat we écht snel in gesprek moesten. Op die manier wil ik elke maand wel een beurs doen.
LEADS VIA LINKEDIN
Koude acquisitie werkt bij jou niet en eigenlijk vind je het ook helemaal niet leuk.
Je weet dat je via LinkedIn met nieuwe klanten in contact kunt komen, maar van contact naar een afspraak lukt meestal niet.
Gemiddeld voert een verkoper 20-25 telefoontjes voor een afspraak. Gemiddeld ben je zo’n 6 uur kwijt voor één afspraak.
Wij combineren je prospectie taken, zodat je meer tijd overhoudt om klanten te bezoeken.
We hadden al een kleine aanzet gemaakt in het werven van leads via LinkedIn. Het lukte ons echter niet om dit zo continu toe te passen als nodig was.
Sinds we met LinkLeaders aan de slag ben gegaan hebben we gemiddeld tussen de 3 tot 8 leads per week.
Daarnaast coachen ze ons naar de beste opvolgstrategieën en de beste besluiten per lead.
Ik vind LinkLeaders proactief, gericht op resultaat en we hebben hetzelfde gevoel van momentum. Dat vind ik in de leadgeneratie enorm belangrijk.
LEads via je website
Als je eenmaal binnen bent, lukt het wel om te verkopen.
Maar om tot afspraken te komen …
▶ Is continuïteit nodig
▶ Moet je alle middelen gebruiken die je tot je beschikking hebt
▶ Speelt tegenwoordig ook social een belangrijke rol
▶ Blijft telefonisch contact een essentieel onderdeel
Ondertussen merk je dat bestaande klanten of projecten voorrang krijgen op dit soort activteiten.
Met als resultaat nauwelijks continuiteit in je verkoopactiviteiten en kom je met te weinig nieuwe prospects in gesprek.
Dat herkennen we.
Inmiddels hebben we meerdere klanten mogen ondersteunen in hun verkoopstrategie. Dit is zo succesvol gebleken, dat dit jou ook aanbieden.
Wat anderen zeggen over
LinkLeaders


