In 6 stappen binnen bij koude prospects

In contact komen met de besluitvormers van een bedrijf wordt steeds lastiger. Wat moet je wanneer doen en wanneer ga je te snel of te langzaam?

Wij hebben een handleiding opgesteld waarin we 6 makkelijke stappen opstellen waardoor jij in contact komt met koude prospects.

Zo heb jij je lead generatie weer in de hand en heb je consistent gesprekken met nieuwe klanten.

Je ziet jezelf niet als een verkoper, maar je hebt wel de verantwoordelijkheid om nieuwe klanten te werven? Dan ben je op de juiste plek!

I was so pleased with LinkLeaders’ approach that I recommended them to the Association of Packaging Professionals.

They participated in program with LinkLeaders, in which I once again participated.

LinkedIn is constantly changing, that’s why I will do another refresh program with them.

Ton Knipscheer

Sales Director, Watttron

In previous years we stood in the aisle to address our prospects. Now they came to us. This made it a very succesful fair.

In the end, we had much more HOTleads than the normally planned leads. These leads emphasized that we had to talk soon.

This way I want to do a fair every month.

Marcel Crezee

Managing Director Export, MHK Group

LinkLeaders

 

Marc van Waasbergen

Oprichter van Linkleaders en technisch marketeer

Heeft altijd verkoop activiteiten kunnen vermijden, tot nu.

Nu helpt hij ICT bedrijven, productiebedrijven en mkb’s om gemakkelijk in contact te komen met nieuwe klanten

Bij LinkLeaders weten we dat in contact komen met klanten eenvoudig, makkelijk en leuk kan zijn.

Samen met jou zoeken we naar een verkoop aanpak die bij jou en jouw bedrijf past.

In de afgelopen 10 jaar, hebben we met trots:

 

>> De verkoop van honderden mkbs, ICT- en productiebedrijven verbeterd.

>> Meer dan 1,000 trainingen gegeven aan klein en middel formaat bedrijven zodat zij meer klanten kunnen werven.

Verkoop verbeteren

Pin It on Pinterest

Share This