Gratis je Website analyseren

Als je nog nooit een website-audit heeft uitgevoerd, is dit de perfecte gelegenheid om aan de slag te gaan.

Dit SEO rapport geeft je een geweldige overzicht en een bruikbare checklist om ervoor te zorgen dat je website klaar is voor maximale SEO- en conversieresultaten.

Waarom SEO?

Zoekmachineoptimalisatie (SEO) is een techniek die wordt gebruikt om de vindbaarheid van een website in zoekmachines te verbeteren.

Je moet eventuele gemiste kansen voor betere SEO identificeren en veelgemaakte SEO-valkuilen verhelpen (bijv. teveel zoekwoorden, exacte tekstlinks, enz.)

Als je je website niet regelmatig bijwerkt, zijn je inspanningen voor een goede SEO verspilde tijd,  omdat zoekmachines als Google en Bing, je inhoud niet meer zien en deze in de zoekresultaten (SERP) worden vervangen door andere websites.

Een website is voor jou nutteloos als deze niet op de eerste pagina verschijnt als die ene mogelijk nieuwe lead, gaat zoeken naar een oplossing voor zijn probleem.

Waarom je Website analyseren belangrijk is 

Als het gaat om het maken van een website, moet je weten hoe je je website kunt analyseren. Dit is erg belangrijk als je er zeker van wilt zijn dat je website zo effectief mogelijk is en dat hij het meeste kan halen uit het verkeer dat hij ontvangt. Dit is de reden waarom je ervoor moet zorgen dat je begrijpt wat er nodig is om je website te optimaliseren.

Je moet ervoor zorgen dat je gebruik maken van alle tools die beschikbaar zijn om ervoor te zorgen dat je website is het verkrijgen van de beste resultaten. Er zijn veel verschillende manieren waarop je kunt gaan over het optimaliseren van je website en het eerste wat je hoeft te doen is om uit te vinden hoe je je website te analyseren.

Wanneer je het analyseren van je website, moet je ervoor zorgen dat je rekening houden met alle factoren die betrokken zijn. Je moet ervoor zorgen dat je de zoekmachine optimalisatie (SEO) en de inhoud van je website te overwegen.

Er zijn een aantal dingen die je moet overwegen als het gaat om het analyseren van je website. Het eerste ding dat je moet ervoor zorgen dat je doet is om ervoor te zorgen dat je nota te nemen van alle links die je hebt op je website. Als je niet beschikt over links, dan moet je ervoor zorgen dat je ze toevoegen.

Het maakt niet uit of het interne of externe links zijn; je moet er nog steeds voor zorgen dat je ze hebt. De reden hiervoor is dat het niet genoeg is om maar één link te hebben. Je moet ervoor zorgen dat je veel links op je website hebt om het te optimaliseren.

Het volgende ding dat je nodig hebt om ervoor te zorgen van is dat je nota nemen van de zoekwoorden die worden gebruikt op je website. Het maakt niet uit of je deze zoekwoorden gebruikt op je website of op de back-end van je website. Het enige dat telt is dat je ervoor zorgen dat je ze in je website.

Het laatste wat je moet doen is ervoor te zorgen dat je website de juiste inhoud heeft. Als je niet beschikt over de juiste inhoud, dan zul je niet in staat zijn om het meeste uit je website te halen. Hier moet je te allen tijde voor zorgen.

Welke Tools heb je nodig voor je website Analyse?

Je hoeft geen SEO expert te worden of code te leren schrijven. Wat je wel moet hebben is een partner die je kan helpen met de analyse van jouw website en de beschikking heeft tot Tools waarmee je de content van jouw website wordt geanalyseerd en bezoekers.

  • Welke analyse kan je trekken uit de gegevens van Google Analytics (als je hiervan gebruik maakt)
  • Welke oplossingen  zijn er om de content en de snelheid van je website te verbeteren

Het testen van jouw website en de conlusies van de Analytics data is iets wat regelmatig moet woren utgevoerd.

Vraag bij ons een Gratis Website Analyse aan en wij helpen je op weg om meer uit je website te halen.