Linkedin voor bedrijven

 

? Wat heb je eraan ?

? Wat levert deze op ?

De experts zeggen het allemaal: Je ‘moet’ een LinkedIn Bedrijfspagina hebben…. maar waarom eigenlijk?

Want tot dusver heeft je pagina nog niet veel opgeleverd.

Je weet niet goed welke content op je bedrijfspagina te plaatsen. En welke activiteiten kunnen je collega’s via hun profielen uitvoeren?

Hoe werk je aan een synergie binnen je organisatie? Want je wilt synergie tussen je Bedrijfspagina én de Persoonlijke profielen, zodat je complementair aan elkaar wordt.

Mensen willen zaken doen met mensen, dus hoe speel je hier vanuit je LinkedIn Bedrijfspagina op in?

Je plaatst posts en doet van alles met je pagina, maar eigenlijk zit er weinig strategie achter. Je weet ook eigenlijk niet of deze pagina iets oplevert? Want als je een tijdje niets doet, merk je er niets van!

Sterker nog, deze pagina heeft eigenlijk geen strategie,want het is onduidelijk wat je ervan kunt verwachten.

Masterclass Sterke LinkedIn Bedrijfspagina

 

Donderdag 29 Juli – 9:30 tot 13.00 uur

Kun je niet live aanwezig zijn? Geen probleem, we maken een opname.

Gegarandeerd tevreden – anders je geld terug.

Dag(en)

:

Uur(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

“…Concreet, met heldere stappen. Bepaal je eigen focus en werk naar ontspannen verkoop.”

Daniëlle Hecke

Inventus

“…Door de training word ik steeds benaderd voor opdrachten. Het heeft heel goed gewerkt.”

Hilde Vosse

Teamleider HR De Veranderspecialist

“…We zijn met een consistente aanpak nu zelfs in het Midden-Oosten en Mexico aan het werk”

Hein de Brouwer

Rofianda Light Solutions

Járenlang lieten we onze LinkedIn Bedrijfspagina links liggen.

Want mensen willen zakendoen met mensen, dus verliep alle conversie via onze Persoonlijke Profielen. Echter, dat levert een incomplete verkoopstrategie op.

We wilden ook bouwen aan de corporate uitstraling van onze organisatie. En vonden het dan niet handig om de totale verkoopstrategie aan personen te hangen.

Want….

1. mensen gaan soms weg, waardoor een gat ontstond in onze verkoopstrategie

2. mensen willen niet altijd of vinden niet meteen de best converterende aanpak

Daarnaast blijkt dat 60% van de bezoekers van een Bedrijfspagina herhaalbezoekers zijn. We lieten dus enorm veel kansen liggen!!!

Inmiddels hebben we een continue strategie voor onze pagina

>> Gebaseerd op het ontwikkelen van zo goed mogelijk bereik

>> Waardoor we minder afhankelijk zijn van de resultaten op de Persoonlijke LinkedIn profielen

>> Waardoor we continu bouwen aan de strategische positionering van onze organisatie

>> Waardoor we gebruik maken van de wens van LinkedIn om meer aandacht te schenken aan de Bedrijfspagina’s.

 

En deze strategie delen we met jou tijdens onze Masterclass op donderdag 29 juli. 

 

Tijdens deze Masterclass ontdek je een eenvoudige aanpak waarmee jij ook prachtige resultaten gaat behalen.

We delen een aanpak die je eenvoudig kunt kopiëren.

 

 

Ben jij een ondernemer of marketeer in B2B?

Dan werkt deze aanpak ook bij jouw organisatie.

STARTEN MET VIER EENVOUDIGE STAPPEN…

DIT IS WAT JE LEERT TIJDENS DEZE MASTERCLASS:

STAP 1

BASIS OPZET EN OPVALLEN IN DE MASSA

>> De opbouw van het profiel van je LinkedIn Bedrijfspagina.

>>Welke kansen worden vaak nog niet gepakt met Bedrijfspagina’s?

>> Hoe werk je aan een persoonlijke uitstraling van je organisatie? Want het DNA van je organisatie maakt dat mensen wel of niet met je willen werken. 

opvallen met krachtig Linkedin Profiel
Linkedin Netwerken

STAP 2

UITBREIDEN VAN JE VOLGERS

>> Het aantal volgers van je pagina verhogen. Want hoe meer volgers, hoe eenvoudiger je bouwt aan je zichtbaarheid én conversie.

>> Hoe je ideale klant te vinden én te zorgen dat zij je pagina gaan volgen.

>> Hoe je met meerdere mensen in je organisatie bouwt aan die uitgebreide volgersgroep

>> Kan adverteren hier nog aanvulling in bieden?

STAP 3

JE MEEST KRACHTIGE CONTENT

>> Leer de verschillende soorten krachtige content. Zodat je:

  1. Een band opbouwt met je potentiele klanten
  2. Je producten/diensten promoot
  3. Je potentiele klanten aanzet tot actie (zó verkoop je op LinkedIn)

>> De handigste aanpak voor het posten van content – de beste tijdstippen voor de beste zichtbaarheid. En tips hoe je het beste kunt plannen.

>> Hoe je meer bezoekers naar je website werft – zonder gehinderd te worden door het algoritme van LinkedIn

Linkedin lead generatie training
Linkedin verkoop funnel

STAP 4

KRACHTIGE VERKOOPSTRATEGIE

>> De stappen-aanpak waarmee je pagina een krachtige aanvulling wordt op je Verkoopstrategie

>> Leer een eenvoudige aanpak vanuit LinkedIn naar een aanmelding tot een persoonlijk verkoopgesprek, waarbij je altijd de juiste mailadressen hebt (ook al staan deze niet altijd in de profielen van mensen).

>> Hoe wij onze resultaten behalen, zónder hier extra moeite 

Gegarandeerd tevreden – anders je geld terug.

Samenvattend: je krijgt de strategie en stap-voor-stap aanpak om met je LinkedIn Bedrijfspagina je verkoopstrategie te ondersteunen.

Linkedin Bootcamp

Je trainers

 

Marc van Waasbergen

Techneut, getrouwd met de Marketeer.

Helpt B2B bedrijven gebruik te maken van de online technische kansen in de werving naar nieuwe klanten.

 

Karin Muller

Marketeer, getrouwd met de Techneut.

Helpt B2B bedrijven naar Social Selling met een bewezen aanpak voor het online werven van nieuwe klanten.

De afgelopen 10 jaar zijn wij er trots op dat we:

 

>> Honderderden B2B bedrijven hebben mogen helpen hun Sales te verbeteren.

>> Méér dan 1.000 trainingen hebben gegeven aan ondernemende verkopers waarin we ze hebben geleerd meer klanten te werven met Lead Generatie en Social Selling.

>> Afgelopen jaar bijna 800 ondernemend verkopers hebben kunnen helpen beweging in hun Corona impasse te creëren.

 

Online trainingen

Meld je vandaag aan voor de Masterclass 

Datum:
Donderdag, 29 juli

Tijdstippen:
09.30 uur tot 12.30 uur

Locatie:
Online

Hoe kan ik meedoen?
Je hebt alléén toegang tot internet nodig. Je ontvangt de link voor je toegang voorafgaand aan de training.

Nu registreren:

Wacht niet langer en ontwikkel helderheid in je aanpak en verbeter je resultaten.

Pin It on Pinterest

Share This