door Marc van Waasbergen | mei 1, 2019 | Nieuws artikelen, video
Eerst verkoper en dan techneut? Is een techneut nou in eerste instantie een verkoper, of is een verkoper in eerste instantie een techneut? Veel bedrijven waar wij mee werken bestaan uit een management, een verkoopafdeling, een serviceafdeling en dan uiteindelijk de...
door Karin Muller | feb 20, 2019 | Nieuws artikelen
Veel van de technische bedrijven die wij coachen zijn prachtige groeibedrijven. Ze draaien soms hun eerste miljoen, soms meerdere miljoenen omzet. En dat voelt geweldig! Ze zijn trots op hun business, trots op wat ze bereikt hebben. En terecht. Maar als je heel...
door Karin Muller | feb 14, 2019 | Nieuws artikelen
Elke verkoopmanager heeft er wel eens mee te maken. ‘Mijn team verkoopt niet’. Hoe ga je hiermee om? Vanuit onze eigen onderzoek afgelopen jaar blijkt dat slechts 68% van de verkoopteams van technische bedrijven 1x per maand een verkoopoverleg heeft. Als je hier...
door Marc van Waasbergen | nov 13, 2017 | Nieuws artikelen
Hoe lead generatie voor technische bedrijven beter werkt Vele verkopers hebben hun eigen B2B lead generatie tactieken om beweging in hun sales funnel te houden. Welke stappen zijn goed voor een efficiënte verkoopstrategie? Tegenwoordig werken we met veel efficiëntere...
door Marc van Waasbergen | nov 6, 2017 | Nieuws artikelen, Social media
5 voordelen van social media voor industriële bedrijven Je spendeert redelijk wat tijd op social media, net als je klanten… Vraag je je af of social media iets kan toevoegen in je branche? Méér dan 14,2 miljoen Nederlanders bezoekt het internet. 61% zit zowel via de...
door Marc van Waasbergen | okt 30, 2017 | Nieuws artikelen, Social media
Overweeg je het gebruik van LinkedIn marketing, maar weet je niet zeker of je organisatie hier wel klaar voor is? Je hebt technische mensen in dienst die geweldig zijn in hun vak, maar kun je met hen ook je marketing naar een hoger niveau brengen? Met dit artikel...