Een adressenbestand: drama of noodzaak?

Een adressenbestand, actueel en interactief: wat een drama is dat? Waarom zou je eigenlijk als organisatie een adressenbestand bij willen houden? Is dat met al die social media nog wel nodig? Wat kost het bijhouden van een bestand en is dat het wel waard?

Lees meer

Verkopen is niet alléén buikgevoel

Ik deel hier wéér zo'n pareltje, dit keer uit de IT-branche. Hoe goed je een markt ook kent, verkopen is méér dan alleen ervaring met de markt (hoewel het wel helpt). Basis is altijd exact de juiste contactpersoon vinden én het juist proces toepassen. Daarna is het...

Lees meer

Uit het oog uit het hart

In je verkooptraject zijn meerdere contactmomenten noodzakelijk. Veel verkopers laten het na 2 contactmoment afweten. Dan laten ze geld liggen.

Lees meer

Hoe lead generatie voor technische bedrijven beter werkt

Vele verkopers hebben hun eigen B2B lead generatie tactieken om beweging in hun sales funnel te houden. Welke stappen zijn goed voor een efficiënte verkoopstrategie? Tegenwoordig werken we met veel efficiëntere methoden om tot verkoopleads te komen. Denk hierbij aan...

Lees meer

5 voordelen van social media voor industriële bedrijven

Je spendeert redelijk wat tijd op social media, net als je klanten… Vraag je je af of social media iets kan toevoegen in je branche? Méér dan 14,2 miljoen Nederlanders bezoekt het internet. 61% zit zowel via de pc als mobiele apparaten op het internet. Het bezoek aan...

Lees meer

Pin It on Pinterest

Share This