De 7 regels van Reputatie Marketing

De 7 regels van Reputatie Marketing

Tegenwoordig onderzoekt iedereen de bedrijven waar ze zaken mee willen doen. Of het nu om consumentenproducten gaat of een zakelijke overeenkomst. Voorafgaande het eerst contact onderzoeken ze wat voor reputatie jouw onderneming heeft. >90% van de consumenten...

Lees meer
Pro actief verkopen, hoe dan?

Pro actief verkopen, hoe dan?

Iedere verkoper moet pro actief verkopen. Niet wachten tot een klant zich meld maar actief op zoek naar zij die jouw dienst nodig heeft. En dat kan je leren.

Lees meer
Social Selling

Social Selling

Social Selling lijkt het modewoord van deze tijd. Binnen B2B wordt geringschattend op Social Selling gereageerd, binnen het ZZP segment is Social Selling al volledig ingeburgerd. Juist omdat het zo bij ZZP'ers is ingeburgerd, is het contrast vanuit B2B daartegen zo...

Lees meer
Wat is Permission marketing en hoe toe te passen.

Wat is Permission marketing en hoe toe te passen.

Hoe werkt permission marketing? Stel je scrollt door je e-mail inbox en ziet een nieuwe promotie van Bol.com. Misschien is het voor een gratis extraatje op je verjaardag of 20% korting op hun producten. Alle aanbiedingen zijn voorbeelden van hoe permission marketing...

Lees meer
LinkedIn achtergrond foto

LinkedIn achtergrond foto

Met een knal op het netvlies van je prospect komen Heb jij je achtergrond foto van je LinkedIn profiel gevuld? Een goede achtergrond foto kan je profiel namelijk een enorme boost geven. De ene persoon raak je beter met tekst, de ander met beeld en de volgende juist...

Lees meer
Persoonlijk verkopen

Persoonlijk verkopen

Ook bij B-to-B blijft persoonlijke verkoop ontzettend belangrijk. Ik moest laatst in de apotheek zijn. We wonen in een dorp, een ontzettend klein dorp. Daar hadden ze zo'n nieuw 'blieb-systeem'. Wanneer je aan de beurt bent, zie je op een beeldscherm waar je naartoe...

Lees meer
Verkoopteam verder ontwikkelen

Verkoopteam verder ontwikkelen

Het eerste waar wij mee te maken hebben op het moment dat we met een verkoopteam aan de slag gaan om dingen anders te gaan doen is eigenlijk een beetje een gevoel van ‘hoezo’?? doen we het dan nu niet goed?’.

Lees meer
Een adressenbestand: drama of noodzaak?

Een adressenbestand: drama of noodzaak?

Een adressenbestand, actueel en interactief: wat een drama is dat? Waarom zou je eigenlijk als organisatie een adressenbestand bij willen houden? Is dat met al die social media nog wel nodig? Wat kost het bijhouden van een bestand en is dat het wel waard?

Lees meer

Pin It on Pinterest

Share This