Online leads

Worstel je met de strategie van lead generation via je website? Weet je niet waar of hoe te beginnen? Je hebt leads nodig, dat heeft elke organisatie. Zowel betere als méér leads. Het begint met het krijgen van zoveel mogelijk bezoekers op je site. Wij zorgen er daarom éérst voor, dat je goed gevonden wordt.

CONVERSIE OPTIMALISATIE

Het is natuurlijk belangrijk dat je veel verkeer hebt op je website. Het is echter nog veel belangrijker dat je bezoekers ook tot een actie overgaan. Wij hebben veel ervaring in het verbeteren van de stappen binnen het aankooptraject (customer journey) van een website. Dit doen we door continu te meten en de websitestatistieken te analyseren. Gezamenlijk werken we zo aan een maximale conversie optimalisatie.

Het proces van conversie optimalisatie gaat om goede analyses en de daaropvolgende keuzes.

Uitgangspunten in ons optimalisatieproces:

  • Gebruiksgemak: zonder optimalisatie kunnen je bezoekers bij elke stap afhaken.
  • Meten: Met behulp van meetinstrumenten als Google Analytics en Optimizely (A/B testen) krijgen wij een duidelijk beeld van de pijnpunten. Denk hierbij aan: bounce rate, time-on-site, bekeken pagina’s per bezoek etc.
  • Gedrag: Welke pagina’s worden goed bekeken? Welke pagina’s leiden tot aankopen? Welke pagina’s worden binnen een paar seconde weer weg geklikt? En als allerbelangrijkste: via welk zoekwoord komen je bezoekers binnen?

SOCIAL MEDIA UITVOERING

De marketing van je organisatie is maatwerk. Daarom starten we het liefst met een opstartsessie, zodat duidelijk wordt wat er nodig is om je doelstellingen te realiseren. Deze sessie voeren we uit voor € 500,-

Soms wil je liever meteen beginnen? Dan starten we eerst met een campagne en volgt optimalisatie hierna.

Pin It on Pinterest

Share This