Verkopen is een vak, dat doe je er niet zomaar even bij

De markt verandert continu en razendsnel. Het is tegenwoordig lastig te onderscheiden waar marketing stopt en sale begint. We zijn dan ook maar opgehouden met dat onderscheid.

Want als het aantal kanalen om de klant te bereiken bijna exponentieel is gestegen, is het logisch dat marketing & sales een andere aanpak vergen.

Klanten zijn ingelezen, inkoopprocessen zijn complexer, markten dynamischer dan ooit, producten en diensten lijken meer dan ooit op elkaar…

Dagelijks zitten wij bovenop die dynamische processen. Geen dag is hetzelfde.

 

Tegenwoordig is het gedrag van klanten geen week hetzelfde meer. 

Daar spelen we op in. Continu.

Marc van Waasbergen

Techniek, getrouwd met Marketing

Karin Muller

Marketing, getrouwd met Techniek

Kim van Waasbergen

Creatieve marketing reiziger

Kimberley van Grieken

Eigenwijze administratieve spil in het web

Rushil Chotoe

Muzikale marketeer

Mike Westerdijk

Jonge ondernemende marketingtijger

Janny Westenbrink

Acquisitie Sales Coach, Sales Manager

Pin It on Pinterest

Share This