Zoveel te doen en de tijd gaat zo snel! Waar moet je beginnen?

 

Wij zijn ook een groeiende onderneming en we weten dat je met een klein marketing team soms moet zoeken om de juiste prioriteiten te bepalen.

Slimme conversie strategieën voor je campagnes

Een slimme conversiestrategie voor een campagne van je merk is belangrijker dan ooit.

In 2019 zijn er naar verwachting 2,9 biljoen gebruikers van e-mail. Dit betekent dat er veel kansen zijn om in de online reis van je klanten een positieve interactie te creëeren.

Het werken aan conversie is het allerbelangrijkste.

Een campagne die de online reis van je klant zo ideaal mogelijk ondersteund is noodzakelijk. Hierbij maakt ieder detail het verschil. Of het nu gaat om de lengte van de teksten, de grootte van de afbeeldingen, het ontwerp van je e-mail, de leesbaarheid op een mobiel of het ontwerp van van je landingspagina.

Download onze handige handige conversie aanpak voor je campagne opzet.

Het percentage mensen die in 2016 een email MET persoonlijke boodschap opende was 18,8%. Zonder persoonlijke boodschap was dit percentage 13,1%.

(Statista, 2016)

Het aantal email ontvangers die hun email op hun mobiel lazen, steeg van 15% in 2015 naar 27% in 2016.

(Litmus, 2016)

Ontdek onze slimme conversie strategieën

Zoek je een manier om je conversie te verbeteren? Het gaat uiteindelijk om het meest efficiënte opzet van je campagne. Onze laatste presentatie deelt een aantal exclusieve inzichten uit onze ‘Conversie & Campagne Opzet’ masterclass. Genoeg inspiratie om je campagneopzet beter op te zetten.

Pin It on Pinterest

Share This